יום שישי, 6 באוגוסט 2010

ברוכים הבאים

אז פתחתי בלוג.
לא שלא היה לי בלוג.
אם לא היה, זה באמת היה מפתיע.

היה לי בלוג אישי בתפוז והיה לי בלוג מסע מהטיול בניו זילנד בבלוגלי ז"ל. בתפוז לא רציתי להמשיך - הממשק מציק ולא עובד טוב, הדפים עצמם גדושי פרסומות פלאש לא נוחים לקשב הנכה שלי והעיצוב עמוס. בבלוגלי לא יכולתי להמשיך וגם כשעבד הזמינות שלו לא הייתה בשמיים.

אבל כבר הרבה זמן אני שוקלת להתחיל מחדש.
חשבתי להקים בלוג בנושא ספקנות - תחום שמעסיק אותי המון מאז שהתחלתי להאזין לSGU באופן קבוע, ועכשיו התחילה תנועה ספקנית אמיתית גם בארץ עם מפגשים ופודקאסט והכל.
אבל אין לי כל כך הרבה מה לחדש בנושא ויש כרגע כמה כותבים שתורמים יותר טוב משאוכל. אני מקסימום יכולה לקשר אליהם, אבל זה לא יתרום הרבה בלי קהל קוראים.

התקנאתי גם בכמה מבלוגי הבישול המשובחים שאני נוהגת לרייר מולם בקביעות, אבל אני לא מפתחת מתכונים משלי בדרך כלל ויכולות הצילום שלי ירודות למדי.

הדבר היחיד שלא עשיתי היה לפזול לטוויטר. לא הצלחתי להבין את ההתלהבות סביבו.
אולי בגלל שאני קשקשנית שלא מסוגלת לומר בשני משפטים את מה שאפשר בעמוד שלם.

אם כך, נשארתי עם הרצון להתבטא, בלי נושא מיוחד. עוד בלוג אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה